Customer not logged in
Catalog
Platební metody on-line - kartou, bankovními tlačítky a nebo QR kódem.

 

Platební metoda QR kódem - dnes již velmi často používaná platební metoda. Tato forma platby probíhá okamžitě přímo na náš bankovní účet bez dalších poplatků. Po úspěšném provedení platby, které ihned vidíme, Vám bude zboží odesláno v co nejkratším termínu. Nejpozději však následující pracovní den. Platbu QR kódem, provedete tak, že naskenujete QR kód ve Vaší mobilní bankovní aplikaci a potvrdíte platbu. QR kód k Vaší objednávce naleznete buď ihned v závěru odeslání objednávky a nebo v emailovém potvrzení objednávky v příloze emailu. QR kód lze naskenovat z obrazovky monitoru a nebo si jednoduše PDF objednávku stáhněte do mobilu a poté ji načtěte v mobilní bankovní aplikaci ze souboru při platbě QR kódem.

 

 

 

Platba kartou online nebo rychlými platebními tlačítky - zboží lze uhradit okamžitě po odeslání objednávky kartou on-line, nebo bankovním platebním tlačítkem. Po odeslání objednávky, budete přesměrování na bezpečnou platební bránu s širokým výběrem on-line plateb. Po uspěšném provedení platby, které ihned vidíme, Vám bude zboží odesláno v co nejkratším termínu. Nejpozději však následující pracovní den.

 

Reklamační řád

Tento reklamační řád platí pro nákup v internetovém obchodě www.spacaky-stany-batohy.cz od 6.1.2023
 
Reklamační řád se řídí ZÁKONEM č. 89/2012 Sb. a je nedílnou součástí obchodních podmínek.
 
Reklamované zboží zakoupené přímo u nás osobně na prodejně PRIMA OUTDOOR, s.r.o. či na internetovém obchodě www.spacaky-stany-batohy.cz přineste v naší otvírací době, nebo zašlete na adresu naší provozovny PRIMA OUTDOOR, s.r.o., Sportovní 348/3, Brno 602 00, společně s kopií daňového dokladu (paragon, faktura aj.) a popisem závady, která se vyskytla.
 
Nezasílejte nic na dobírku. Taková zásilka nebude převzata. Balík zašlete na výše uvedenou adresu balíkem do ruky. Balíky uložené na poště, výdejních místech a externích boxech nebudou vyzvednuty.
 
Zboží je potřeba vždy reklamovat u prodejce u kterého bylo zakoupeno.

Záruka za jakost při převzetí:
Na veškeré prodávané výrobky je poskytována minimální záruční lhůta dle zákona 24 měsíců od převzetí zboží.
Záruka za jakost při převzetí se nevztahuje na škody způsobené:
 
  •     neodborným použitím zboží, nesprávnou údržbou
  •     na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním
  •     živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)
  •     jinými vnějšími vlivy
  •     záruka se také nevztahuje na výrobky, u kterých vypršela záruční lhůta.
 
Náklady spojené s dopravou zboží prodávajímu vám budou proplaceny za splnění těchto podmínek:
 
  •     reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybným používáním, mechanickým poškozením apod.),
  •     doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
 
Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží.
Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.
Peníze vám pošleme na bankovní účet, a to nejpozdějí do 14 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.  Vrácení peněz poštovní poukázkou bohužel není možné.

Reklamace přepravních služeb:
Před odesláním zboží stav každého kusu kontrolujeme a zboží je přepravci předáváno pečlivě zabalené. I přes tuto péči se však může stát, že k Vám zásilka dorazí poškozená. Takovéto škody je nutné ihned řešit přímo spřepravcem, nikoliv s námi:
  •     zásilku je třeba před jejím převzetím od přepravce zkontrolovat
  •     v případě poškození zásilku nepřebírat, ale přímo s přepravcem (Česká pošta, GLS.) sepsat protokol o škodě.
O poškození zásilky byste nás měli co nejdříve informovat na emailové adrese prodejna@prima-outdoor.cz. V žádném případě nepřebírejte poškozenou zásilku od přepravce a neposílejte ji nám, jelikož v tomto případě by nám přepravce odmítl reklamaci uznat. Reklamovat poškozenou zásilku může pouze její adresát/příjemce.

Poslali jsme vám jiné zboží, než jste objednali:
V případě, že Vám byl z našeho internetového obchodu doručen jiný výrobek, než byl objednán, zašlete nám jej prosím nepoužitý, bez známek používání, zpět v původním obalu spolu s daňovým dokladem (paragonem, fakturou aj.), případně jeho kopií na adresu: PRIMA OUTDOOR s.r.o., Sportovní 348/3, Brno 602 00. My Vám bezplatně zašleme výrobek správný a uhradíme vám náklady na zaslání zboží k nám v přiměřené výši.
 
Lhůty
Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Záruční doba začíná běžet převzetím Zboží Zákazníkem. Záruční doba pro Kupujícího spotřebitele činí 24 měsíců, avšak pro Kupujícího, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, činí záruční doba pouze 12 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v záruční opravě. V případě výměny Zboží nezačíná běžet nová záruční doba.
 
Lhůta pro vyřízení reklamace
Reklamace se snažíme vyřídit v co nejkratší době. Maximální lhůta reklamace spotřebitele je ve 30ti denní lhůtě. V případě smluv uzavíraných podle obchodního zákoníku, neplatí uvedená 30 denní lhůta, ale i přesto se snažíme o co nejrychlejší vyřízení. Náklady spojené se zasláním zboží do servisu a zpět ze servisu jsou dodavatelem uhrazeny pouze za těchto podmínek
  •     reklamace je uznána jako oprávněná
  •     jsou řádně doloženy náklady na dopravu zboží
Proplaceny budou pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k reklamovanému zboží.
 
Neopravitelná závada
Pokud autorizovaný servis zjistí, že je zboží neopravitelné a doložíte potřebnou dokumentaci (potvrzení od servisu, prodejní doklad, záruční list) ihned nás kontaktujte poštou na adrese: PRIMA OUTDOOR, s.r.o., Sportovní 348/3, Brno 602 00 nebo emailem prodejna@prima-outdoor.cz . Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost Vaší reklamace a budeme Vás co nejrychleji kontaktovat.
Záruku nelze uplatnit zejména za zboží
  •     poškozené živly (voda, oheň, blesk, elektrický výboj)
  •     s prošlou záruční lhůtou v den doručení zboží k reklamaci
  •     mechanicky poškozené (roztržené, prořízlé, propálené, odřené, se znaky pádu, atd.)
  •     poškozené nesprávným použitím v rozporu s běžnými zásadami používání (prací symboly)
  •     zboží poškozené neodborným servisním zásahem

 

 

This website uses cookies

Cookies that our companies use work on this website. You will find the individual types of cookies and their processing time described below in the & nbsp; table. Please select your preferred variant. If you need to contact us regarding the exercise of your rights in connection with the processing of cookies, please contact the company whose website you are browsing or our Privacy Commissioner. If you believe that we do not handle & nbsp; personal information as we should, you have the opportunity to file a complaint with the Privacy Office. However, we will be happy if you first contact us directly so that we can resolve your request immediately.